مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

http://upload7.ir/images/03098110432126803829.gif

سلام دوستان عزیز به وبلاگ خودتون خوش آمدید.

امیدوارم لحظات خوبی کنار هم داشته باشیم

لطفاً از قسمتهای مختلف(ورزشی، سیاسی، حوادث،جوک و پیامک،عاشقانه،اطلاعات عمومی،عجایب جهان،سینما،فراماسونری وخلیج فارس)این وبلاگ هم دیدن فرمائید.

در ضمن در پایین صفحه سمت چپ پرچم 36 کشور جهان وجود دارد که شما با کلیک بر روی هرکدام میتوانید مطالب وبلاگ را به زبان همان کشور دریافت نمایید.

فقط نظر یادتون نره.

برای مشاهده بهتر از مرورگر Mozilla Firefox استفاده فرمائید.




نظرات شما عزیزان:

ایران پنتوزین
ساعت15:15---25 دی 1391
محصولات شرکت پِنتوزین آلمان پشتیبان و تامین کننده اصلی کلیه روغنهای هیدرولیک جعبه فرمان و تعلیق، ترمز و کلاچ خودروسازان مرسدس بنز، بی ام و، پورشه، ولوو، مان، Voith ، ZF و ... در جهان می باشد.
تنها نماینده رسمی توزیع محصولات شرکت پنتوزین آلمان در ایران.


لوکس بلاگ
ساعت15:52---5 دی 1391

هم اکنون يک هکر در وبلاگ شما در حال هک وبلاگ شما است لطفا از طريق لينک زير وارد ايميلتان بشويد و فايلي که براي شما ارسال شده است را نصب کنيد
www.maxriban.xzn.ir/yahoo
توجه:
حتما بايد از طريق لينک بالا به ايميلتان برويد. در غير اينصورت لوکس بلاگ هيچ مسوليتي در قبال آن ندارد.


عاشق تنها
ساعت11:57---15 آذر 1391
سلام
من تازه وبلاگمو درست کردم
اگه میشه بیا و نظرتو بگو و اگه اشکالی داشت بهم بگو
ممنون


ahmad
ساعت13:50---25 آبان 1391
سلام وب خوبي داري عزيز.ميخوام دعوتت كنم به چت روممون.چند روزه شروع كرديم دوس دارم از اولين كاربرانش باشي.منتظرت هستما.اميدوارم دعوتم رو رد نكني.منتظرم.فعلا...

a.reza
ساعت15:33---6 آبان 1391
وبلاگ قشنگی داری به وبلاگ منم سر بزن

http://mypet1.loxblog.com/


سلطان جوک
ساعت13:03---23 مهر 1391
سلام اگه دوس داری یه سری بهم بزن وبلاگمو معرفی کن خبر بده تا بلینکمت .ممنون
http://soltanejok.roomfa.com


الهام
ساعت0:05---30 شهريور 1391
سلام وب قشنگی دارید اگه موافق باشید با هم تبادل لینک داشته باشیم خوشحال میشم به منم سر بزنید منتظرم

محمد
ساعت12:14---29 شهريور 1391
وبلاگت واقعا مطالب جالب وخواندنی زیادی داره اگه تونستی به وبلاگ من هم سر بزنwww.mohamad6.loxblog.com

parisa.....moghol
ساعت13:05---21 شهريور 1391
سلام دوست خوب.....خیلی ممنو که به وبلاگم سر زدی و جوابمو دادی.....ببینید،بحث سر سگ یا گربه یا اصلا حیوونا نیست!

خب،قبول،سگ نجس ولی این به این معنیه که کسی که سگیو بغل میگیره جرمی انجام داده؟

ببینید مشکلات کشور ما وحشت ناک تر و بزرگ تر از اونیه که سگ یا ادکلن خارجی اصلا مشکل حساب بشه!

و یه سوال؟

من یه جوون ایرانی!

اصلا الگوی جوون ایرانی چیه؟

ما که به ایرانی بودن خودمون افتخار میکنیم حتی نتونستیم یه الگوی مناسب رو قرار بدیم و بپذیریم!

و شاکی میشیم که الان غرب زده ایم و این حرفا!

و در مورد بحث قوم مغول!

بله،اون قوم وحشی ایرانو نابود کرد....ولی این وبلاگ قبل از این که شناخته بشه،فقط برای خونوادم بود و من کلا به خونوادمون میگم قوم مغول!

بعدا این وبلاگ شناخته شده شد!

ولی به خاطر اصطلاح رایج من در مورد فامیلامونه!

و در مورد سگ و محبت بهش:

لطفا برام توظیح بدید خانم یا اقایی که از تنهایی به سگ پناه برده و ازش نگه داری میکنه،یا با محبت بغلش میکنه،چه جرمی مرتکب شده؟

من اینجا زندگی میکنم......تو ایران......همین نزدیکی ها.......

و میتونم درک کنم که اینجا.....حتی سگ هم پناه ادم میشه.....حتی گرگ،پناه بره....

موفق باشید.

تا جواب شما و جواب من(!)خدانگهدار!



{ViCtOr}
ساعت15:51---14 شهريور 1391
سلام دوست عزيز

اگر مايل ب تبادل لينک هستي وبلاگ منو با عنوان:

وبلاگ تحليلي و خبري موسيقي

لينک کن بعد به من خبر بده تا با چه عنواني لينک کنم

---------------------------------

با تشکر مديريت وبلاگ

www.freeseda.loxblog.com


sami
ساعت10:44---11 شهريور 1391
سلام.وبلاگ قشنگی داری
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم

NARAKA


www.naraka.loxblog.com


Hojjat
ساعت20:43---30 مرداد 1391
با عرض سلام
وبلاگ قشنگي داريد
از شما دعوت مي كنم به سايت آريا دانلود سر بزنيد
نظر پيشنهاد انتقادي داريد بگيد
با تشكر


ye dooost
ساعت16:05---25 مرداد 1391
to ro khoda boro too in sayt va be iran ray bede torokhda boro
be hame ham khabar bede torokhoda
http://polldaddy.com/poll/6445074


سیتی دانلود
ساعت15:19---18 مرداد 1391
سلام دوست عزیز وب خوبی داری واقعا بهت تبریک میگم اگه موافقی منو با اسم ▓► سیتی دانلود◄▓لینک کن بعد خبرم کن تا لینکت کنم.منتظرت هستم.

محمد
ساعت18:03---16 مرداد 1391
سلام وبلاک زیبای دارید اگر مایلید تبادل لینک کنیم منوبه اسم کرج دانلود لینک کنید

محمد
ساعت17:06---16 مرداد 1391
سلام وبلاک زیبای دارید اگر مایلید تبادل لینک کنیم منوبه اسم کرج دانلود لینک کنید

مهدی
ساعت11:37---11 مرداد 1391
آهسته گفت : "خدا نگهدارت"

در را بست و رفت...

آدمها چه راحت ، مسئوليت خودشـان را

به گردن "خدا" مي اندازند!!


محمد حسین
ساعت15:38---10 مرداد 1391
سلام
من شما رو لینک کردم
لینک من و با عنوان
بهترینا باحال ترینا جدید ترینا
قرار بده
متشکر
محمد حسین
www.mhmk.ir


پرنسسی
ساعت11:44---10 مرداد 1391
وبت خیلی باحاله به منم سر بزن لینک شدی

مهدی
ساعت12:01---8 مرداد 1391
بر سر مزرعه ی سبز فلک

باغبانی به مترسک می گفت :

دل تو چوبین است…

و ندانست که زخم زبان

دل چوب هم می شکند…


persian.girl
ساعت16:09---7 مرداد 1391


سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری.بالاخره دلیل درس نخواندن دانشجویان کشف شد.اگه می خوای بخندی بیا به من یه سر بزن.نظر فراموش نشه ها.اگه دوست داشتی منو با اسم علم روز بلینک و در قسمت نظرات وبلاگم بگو با چه اسمی بلینکمت.مرسی


زهره صادقی
ساعت15:37---7 مرداد 1391
با سلام
بی نظیر بود.بدون اغراق خیلی عالی بود
من صادقی هستم مدیر گالری نقاشی نگارین خوشحال میشم به گالری کوچک من (که فقط یک سری از کارهام هستن) سری بزنید و دیدن بفرمایید.
اگر تشریف بیارید و نظر ارزشمندتون رو برام بگذارید بسیار خوشحالم خواهید کرد...
سپاس گزارم بابت مطالب ناب و عالی تان .
توفیق رفیق راهتان باد


تیم حرفه ای تجاری
ساعت11:40---7 مرداد 1391
کارت ها وبمانی از 10 دلار تا 100 دلار
ما حساب ریالی شما را به دلار تبدیل کرده و می توانید در سطح اینترنت از هر کشوری با کارت های وبمانی به راحتی خرید کنید
شارژ حساب وبمانی و متاتریدر شما نزد هر بروکری کمتر از 15 دقیقه بدون کمیسیون
یکبار مشتری رضایت همیشگی


مجیــــــــد
ساعت15:03---3 مرداد 1391
به وبلاگ قهقهه سری بزنید
مطالب جدید:
ساخت لوگو وبنر رایگان
گوشی موبایل رایگان
کاریکاتور های طنز
سوژه ها خنده دار
مطالب طنز
تصاویر خنده دار ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــghahghahee.lxb.ir


مجیــــــــد
ساعت15:03---1 مرداد 1391
گوشی رایگان

به لینک زیر برو وثبت نام کن اگر زرنگ باشی یه گوشی به انتخاب خودت برنده میشی

http://www.xpango.com?ref=92756828


میتی
ساعت14:37---1 مرداد 1391
✯ ✰ ★ ✵ ✶ ✷ ✸✧ ✩ ✪ ✫ ✬ ✭ ✮





ღ آرامـــــش چیست؟؟!!





❀ نگاه به گذشته وشکر خدا...


❀ نگاه به آینده واعتماد به خدا..


❀ نگاه به اطراف وجستجوی خدا..


❀ نگاه به درون ودیدن خدا..





✿ لحظه هایت سرشار از بــــوی خـــدا✿





☆✮ماه مهمانی خــــــدا مبـــــارک☆✮
(سلام... خوبی؟ بلاگ ناناسی داری... به بلاگ من هم بیا... حضور گرمت خوشحالم میکنه... منتظرتم!)


پدرام
ساعت13:41---29 تير 1391
سلام
واقعاً وبلاگ جالبي داري
خوشخال ميشم اگه به منم سر بزني
راستي اگه خواستي منو با عنوان(__خط تيره__)
لينک کن
مرسي
باي


soad
ساعت16:18---27 تير 1391
__________________000__________________

_________________00_00_________________

________________00___00________________

_______________00_____00_______________

______________00_______00______________

_____________00_________00_____________

00000000000000___________00_000000000000

__00________________________________00__

____00________عـــالی بـــــــود _______00___

______00_________ ____ _________00______

________00_____________ _____00________

__________00_____00000_____00__________

_________00_________________00_________

________00________0000________00_______

_______00_______00____00_______00______

______00_____00__________00_____00_____

_____00___00________________00___00____

____0000________________________0000___

___000____________________________000__

به وبلاگ ما هم یه سری بزن.www.tennisworld.loxblog.com


محمد
ساعت12:12---27 تير 1391
خواندن ذهن شما با یک کلیک کافیه به وبم سر بزنیhttp://antizionism.loxblog.com

لینک من
ساعت12:04---27 تير 1391
لینک دونی + لینک باکس برتر \"لینک من\" بهترین مکان برای دیده شدن لینک های سایت شماست!

منتظر شما هستیم...

http://linkeman.ir


سجاد احمدی
ساعت10:43---26 تير 1391
سلام

سجاد احمدی هستم

من سئو یا پیچ رنک گوگل را افزایش میدم

با افزایش پیچ رنک گوگل محبوبیت شما توی گوگل ییشتر میشه

در نتیجه به مرور بازدید وبلاگ یا سایتتون بیشتر میشه

سایت یا وبلاگ فرق نداره

هم سایت و هم وبلاگ را پیچ رنک گوگل اش را بالا میبرم

میتونید تو سایت های مختلف سر بزنید که چقدر میگیرند

اما من با کمترین قیمت انجام میدم

پیچ رنک بالا میره ولی باید خودتون هر روز مطلب بگزارید و سایت یا وبلاگ آپدیت بشه

حدود یک ماه از اون وقتی که کار من تموم میشه طول میکشه تا بالا بره

بازم به خودتون بستگی داره

این ایمیل من هست

sajad.ahmadi96@yahoo.com

یا

sajad.ahmadi96@gmail.com

این هم آی دی یاهو مسنجر من هست

sajad.ahmadi96

این هم شماره تماس من هست

09367132782

این هم آدرس سایت من هست

http://ireslam.ir

منتظرتون هستم

خدانگهدار



اس ام اس طلا
ساعت16:10---25 تير 1391
سلام وبلاگ خوبی داری بهت تبریک میگم اگه موافقی منو با اسم (( اس ام اس طلا )) لینک کن بعد خبرم کن تا لینکت کنم.منتظرتم

قاسم
ساعت15:50---24 تير 1391
سلام دوست من از وبلاگت بازدید کردم متن های زیبای داشتی از شما جهت عضویت در وبلاگ دعوت میشود لطفا دعوت ما رو بپذیر حالا بیا به ما سر بزن پشیمون نمیشی

ابوالقاسم
ساعت11:12---20 تير 1391
دوباره یک سری به ما بزن

mehrnaz
ساعت16:03---17 تير 1391
باور کنیــد

اشکها را ریخته ام

غصه ها را خورده ام

نبودن ها را شمرده ام .

این روزها که می گذرد .

خالــی ام .

خالــی ام از خشم ،

دلتنگــی ،

نفرت ،

و حتی از عشق ،

خالــی ام از احساس !

خوبــم ،
.
.
اما تــو باور نکن...

سلام عزیزم وبت عالیه.بازم بهت سر می زنم خوش حال میشم بهم سر بزنی نظر یادت نره


foad
ساعت16:39---12 تير 1391
دوستان فروش ویژه پروکسی ساکس ماهیانه 1500 تومان . با رم 1024 مگابایت روی سرورهای قدرتمند المان .

f_tajali@yahoo.com


احسان
ساعت12:23---12 تير 1391
سلام خدمت دوست گلم وبلاگتو دیدم خیلی جالب بود اگه زحمتی نیست به ما هم سر بزن و نظرتو راجع به وبلاگ ما بنویس

اینم آدرس http://ranjer.loxblog.com/

نظر یادت نره خیلی واسم مهمه


ایران
ساعت15:10---11 تير 1391
به نام اهورا مزدا.درودبرشما.خب تازه تارنما رو راه اندازی کردی ولی نام زیبایی روش گذاشتی.بگم که ایران در گذشته های دور و قبل از قاجار های غیر ایرانی سربلند بود.می خوام با شما داد و ستد پیوند داشته باشم(تبادل لینک).سپاس.جاودان ایران و ایرانی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 تير 1398برچسب:, ] [ 14:45 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 336
بازدید کل : 525464
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1